Sooooool!! :)

Städat och klart inför helgen! :) Inte för att jag har några planerade besök inför helgen men det är ändå så himla skönt att ha det gjort inför helgen. Sen varar det inte så länge...här är ju, som sagt, någon på nätterna och stökar till i min lägenhet...;)

Solen strålar från en klarblå himmel! :) Livet blir så mycket lättare när solen visar sig, tycker jag. Vad jag har förstått så ska morgondagen först bli molnig men sen ska det spricka upp. Jag ska träffa Vivi imorgon. Vi har inte bestämt vad vi ska göra men är det så här fint väder så tycker jag nog en AW känns som en bra idé.

Ikväll är det dags för Pastaklubben! Precis som förra gången blir vi bara 3 stycken...ja, ja, det blir trevligt ändå!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj då, dålig uppslutning på pastakvällen. Tråkigt med tanke på hur sällan ni träffas. Aja, inget att göra åt det! Hoppas det blir en solig och härlig helg. Det var ju väldigt fint väder igår iaf!

2012-04-20 @ 09:24:31
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0