Svettigt värre ;)

Som jag har svettats inatt!!! Helt galet!! Jag har märkt de sista nätterna att jag har svettats lite så jag var tvungen att kolla så att jag inte hade satt upp elementet men det hade jag inte. Men inatt vaknade jag av att jag badade i svett! Eftersom jag ändå var vaken så gick jag upp på toaletten och när jag kom tillbaka till sängen så såg jag att där var svettfläckar på lakanet!!! :( Öööörk!! Jag fattar ingenting...

I måndags när jag var hos Marre så hände en konstig sak: det började sticka i min tunga. Efter ett tag kändes det även på insidan av läpparna. Det har aldrig hänt mig förr så jag sa inget. Idag hände det igen! Det kändes lite som när man har varit hos tandläkaren och fått bedövning och nu är bedövningen på väg att släppa... Hur konstigt som helst!! Det varade inte länge men det är ju ändå lite märkligt, tycker jag. 

Idag blev det lunch i solen hemma hos Stina och Lisa. Det var jag och Malin som stack dit. Det var så myyyysigt!! Man blir lite slö av att sitta i solen bara...

Ikväll blir det AW med Vivi. Vi ska träffas vid halv 5-tiden. Det är kanonväder så då passar det ju bra med AW. Antagligen är vi inte ensamma om den tanken! ;)

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hm, det låter ju nästan som en allergisk reaktion tycker jag. Men det var ju konstigt att det kom en gång till...

2012-04-20 @ 22:10:37
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Fast när jag berättade det för Marre så sa hon att hon kände igen det...

2012-04-21 @ 09:07:19
URL: http://annasingelmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0