Ytterligare en magbild

Förlåt för att jag inte uppdaterade bloggen igår!! :( Jag stod på mässa mellan kl 14 och kl 19 och sen blev det en snabb runda hem för att byta om (och ligga högt med benen i 10 min...) för att sen träffa upp leverantörerna på Big Bowl för mat, dryck och bowling. Jag var hemma vid halv 2 och stupade i säng med en gång!

Så imorse tog jag minsann en liten sovmorgon - istället för att gå upp halv 7 så hann klockan bli kvart i 8... Men jag är galet trött nu!! Jag ska ta en liten tupplur på soffan innan jag gör något annat, har jag bestämt mig för.

Jag vägde mig ju i onsdags och sen tog jag faktiskt foto igår:

Magen v 35

Så här ser magen ut nu i v 35 (34+4)...när jag sitter ner så ser den gigantisk ut men när jag sen står upp så ser den inte lika stor ut...allt trycks väl ihop när jag sitter ner så det är nog den ganska enkla förklaringen till det...

Ikväll blir det bio; Hunger Games. Egentligen skulle man väl ha läst boken innan men det har inte blivit så - mest för att jag precis läste om filmen nu i veckan.

Jag ska nog göra lite kateogorisering innan jag lägger mig ner på soffan i en kvart...eller mer. ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har hört att filmen var jättebra men jag känner inte till storyn. Kollade på trailers på you tube och fattade ingenting. Du får berätta sen!

2012-04-28 @ 18:05:10
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Superfina magen!! Det var någon gång här jag började tycka att det var lite tungt.



Kram!

2012-04-28 @ 20:09:41
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0