Äckligt mätt - igen!

Som jag åt igår - jag vaknade inatt och kände mig fortfarande mätt!! Samma äckliga känsla som när jag hade tryckt i mig vindruvorna i Karlshamn... Men gott var det! :) När jag var tillbaka i Malmö så stack jag inom Pickwick och tog ett glas bubbel(vatten) tillsammans med några kompisar. Men det blev inte så sent, jag tror att jag var hemma vid 1-tiden.

Idag är det en härlig söndag! Solen skiner och jag vaknade av fågelkvitter!! :) Jag funderar på att bege mig till Bokskogen - efter en vecka med vårväder så borde ju isbanan vara borta nu...eller?!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja gott var det... och VARMT!

2012-02-26 @ 12:25:21
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0