Äventyrsbad

Det blev en lugn filmkväll hos Åsa igår. Vi såg Midnatt i Paris med Owen Wilson men det var en seg historia. Den var lite småsöt men alldeles för seg för att jag ska kunna rekommendera den. Jag gillar Owen så jag såg fram emot filmen...så det var lite synd att den inte var bättre.

Idag har det blivit bad i Hörby med Emma och barnen. Med tanke på hur många som hade rekommenderat det stället så hade jag väntat mig världens äventyrsbad men det var inget speciellt alls med det stället. Det var väldigt barnvänligt i och för sig men det finns det bad som är betydligt närmre Malmö också! Vi badade i 2 timmar och sen gick vi och duschade. Hannes ville inte tvätta håret så jag smög snabbt in schampoo i håret på honom och naturligtvis började han skrika som en stucken gris! :( Det enda han sa efteråt var att moster Anna hade tagit schampoo i ögonen på honom...ja, ja, killar är så himla känsliga...;) Han la sig även i foajén och skrek eftersom han inte själv fick "blippa" ut sig genom grindarna...och sen slängde jag hans engångsbiljett...voijne, voijne...jag löste det "snabbt" genom att fråga honom om han ville prata med mormor eller morfar i mobilen - det ville han! Som tur var... Det tar på krafterna att bada - jag var kanontrött och ville helst också slänga mig på golvet och böla när jag inte nådde fram till Hannes den stackaren!! ;) Men sen körde vi hem till Hylteberga och åt middag. Efter maten och innan efterrätten fick jag gå och lägga mig på soffan och sova i ca 10 min - jag hade inte klarat av att äta efterrätten annars!! Jag var så jäkla trött!!! Jag är fortfarande trött...

Igår tog Åsa foto på mig och min mage med kläder på. Utan kläder tycker jag fortfarande att magen ser mest ut som en tjockismage men med kläder på så syns det att det är en graviditetsmage. Nu bygger jag upp något här som jag inte kommer att kunna bjuda på - jag orkar inte ladda över bilden till datorn!!!! :( Men jag lovar att göra det imorgon!!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

=) Japp, äventyrsbad ÄR jobbigt =) Rena träningspasset. Speciellt om man har barn med (går nämligen utmärkt att bada äventyrsbad utan barn också)



Kram!

2012-02-06 @ 09:02:17
Postat av: Lisa

Det är inte lätt att vara liten och... missförstådd(?) eller nått...

2012-02-06 @ 11:18:41
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0