Busy, busy

Aah, en fullspäckad helg! Fantastiskt!! :) I fredags blev det mys med familjen. Mamma rullade även upp mitt hår på piprensare! Jag skulle ju på Kom som din idol på lördagen och jag tänkte vara Aretha Franklin. Dels gillar jag verkligen Aretha och dels ville jag utnyttja det faktum att jag börjar bli lite större. Mamma rullade och rullade..



Jag var förste lite osäker på om det kanske hade blivit lite väl glest mellan piprensanarna... Aretha har ju inte superlockigt hår precis men ändå lite...



Det behövde jag inte oroa mig för!!! Maj Gadd, så krulligt det blev!! Jag sov med dem över natten och sen tog vi av dem vi lunch-tid. När jag kom hem sen och var klar för kvällens fest så insåg att jag håret var krulligt för att vara Aretha Franklin...så jag gick som Whitney Houston istället!



Det visade sig ju bli en hyllning eftersom hon dog inatt. :( Men festen var supertrevlig! Jag var hemma vid halv 3 ca och vaknade vid halv 10. Nu håller jag på att fixa vid mig eftersom jag ska träffa fam Asper på brunch kl 12.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag blev väldigt paff i morse när pappa frågade om jag hade hört om Whitney Houston. Trodde först att han var ironisk och menade dig men sen berättade han vad som hade hänt :(

2012-02-12 @ 12:23:14
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Men snygg var du =)



Kram!

2012-02-12 @ 18:40:12
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0