Döende i förkylning...

Usch, jag märkte redan igår att jag inte kände mig riktigt 100. När kl var halv sju så gick jag och la mig...i och för sig tog jag med mig datorn och låg och tittade på bloopers på You Tube men jag släckte lampan kl 20! När jag vaknade imorse så hade förkylningen slagit ut! :( Det har varit en väääldigt jobbig dag - jag körde hem tidigare och har sedan dess legat på soffan och sovit. Man kan ju alltid hoppas på att det räcker med lite vila för att bli av med den... Det är ju hur många som helst som är dunderförkylda nu för tiden. :( Tyvärr så har jag galet mycket att göra på jobbet denna veckan så den här dunderförkylningen kunde inte komma olägligare!!!

På tal om You Tube så ääääälskar jag att titta på bloopers!! Speciellt så älskar jag blooper på en serie som heter Will&Grace - fast jag har sett samma saker flera gånger vid det här laget så skrattar jag fortfarande högt! Även Vänner (Friends) är jäkligt bra! Bloopers/Gag Reel/Outtakes är alltså misstag vid filminspelningar eller TV-sändningar och det finns hur mycket som helst på You Tube. Har jag inget annat för mig eller känner mig uttråkad så tittar jag på sånt på You Tube.

Nä, jag får nog gå och ta ut mina linser nu - det kliar i mina ögon...Maj Gadd, så synd jag tycker om mig själv!! ;)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, nu går det att kommentera! Jag ÄLSKAR vännerbloopers. Kan se de om och om igen.

2012-02-21 @ 20:41:08
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Det ÄR ju synd om dig ju =) Vara sjuk är aldrig kul...



KRAM

2012-02-22 @ 13:10:44
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0