Dop

Nu är Stina och Gunnars lilla Doris döpt! Tyvärr har jag inga bilder att visa - vi hamnade längst bak i kyrkan så det hade inte blivit några bilder ändå! Det hände en lite rolig sak sen när vi var hemma hos Stina och Gunnar. Jag fick frågan om jag var Stinas syster. "Ja, det skulle man kunna säga", svarade Stina som gick efter mig när vi höll på att sätta ut dricka på borden. "Vi har vuxit upp med varandra." Då sa Stinas svärfar till mig att nu skulle jag och min man få mycket att göra - han syftade då på att jag är gravid. "Jag har ingen man", sa jag då, "det behövs inte idag." "Och det är dagens sanning!" sa Stina glatt. Då satt där en äldre kvinna vid samma bord som sa; där hör ni, pågar!! Sen blev det knäpptyst från svärfars håll...;) När vi sen skulle köra därifrån så kallade han på mig och sa; lycka till, Anna! Och så gjorde han tummen upp! :)

Eftersom dopet var så tidigt så gick jag upp 20 över 7 imorse - det är en jäkla skillnad att gå upp 20 över 7 en söndag än att göra det på en måndag! ;) Så fast jag har vilat en halvtimme så är jag fortfarande trött. Jag ser fram emot att få äta varma mackor lite senare idag - det är söndagskvällsmat för mig!

Jag fick sms från VemVet i förmiddags om att nu är bebisen förhoppningsvis på väg!! Så himla spännande!! Jag ser fram emot ett MMS på hennes lilla tjej!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas att allt går bra för VemVet och är så smärtfritt(?) det kan bli!!

2012-02-19 @ 16:51:24
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0