En okänd hand...

AWn började med bara tjejer men det anslöt lite killar så småningom. Jag fick i alla fall frågan hur jag kände ang att folk vill ta mig på magen. Men jag tycker inte alls att det är konstigt eller obehagligt. Det är ju bara människor jag känner som gör det och det brukar följa med lite kommentarer som: aaaaaw, vilken fiiiin mage du har! Eller; åååååh, så myyyyysigt det är! Så jag känner att det är människor som tycker om mig och som vill uttrycka sin kärlek, så att säga. MEN igår när vi gick vidare och hamnade på Fagans så var där en man som var, milt uttryckt, galet berusad och började dansa och prata med Lie. Vi var inte på dansgolvet (som i och för sig är minimalt) och Lie var inte så värst intresserad av att prata med honom. Helt plötsligt kände jag hur en hand gnuggade min mage och jag tyckte att det var lite konstigt att någon av tjejerna helt plötsligt skulle få för sig att ta på min mage. Sen skulle en tjej aldrig gnugga på magen så heller! När jag tittade ner så såg jag en okänd manshand - då var det den berusade mannen!! När jag tittade på honom så fick jag ett stort leende tillbaka och frågan om det var en flicka eller pojke. Jag svarade att jag inte visste och sen vände jag och Lie honom ryggen. Så nu kan jag, av erfarenhet, berätta att det är ganska obehagligt när okända människor tar mig på magen!!!  

Jag har inget bestämt resten av dagen...jag funderar på att höra om någon vill följa med till skogen och gå en liten runda. Det regnar men det kan man ju göra INNAN man har hoppat in i duschen för sen är det ju inte så roligt...

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, jag vet att Mia har berättat hur fruktansvärt obehagligt det var när folk hon inte kände kom fram och kände på hennes mage. Precis som att bara för att man är gravid så är det helt okej för en okänd människa att komma fram och ta på ens kropp!

2012-02-18 @ 11:30:01
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Pucko...



KRam!

2012-02-18 @ 19:58:48
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0