Fräcka fredag...

...vet jag inte direkt om det blev för min del - jag tvättade och städade! ;) Men det blev precis en sådan fredag som jag var ute efter i alla fall så jag är nöjd! :)

Jag glömde att berätta att jag vägde mig i torsdags: 77,4 kg så nu har jag gått upp 7,6 kg...fast jag måste erkänna att jag på sistone "unnar mig" VÄÄÄÄÄLDIGT mycket...:( Jag måste lägga ner det. Det är ju liksom mot slutet som man går upp som mest så jag lär väl hamna på 90 kg...NITTIO!!?!! :( Jag måste genast lägga ner med allt unnande till höger och vänster!! 

Igår lunchade jag med en annan säljare som tillsammans med sin sambo väntar deras andra barn. Jag satt och beklagade mig lite om mina graviditetskrämpor och han tittade trött på mig; menar du att jag måste lyssna på detta även på jobbet?! Hahahaha! Stackare!!! ;)

Men annars har jag börjat märka att jag har fått ont i fötterna. I början trodde jag att det var för att jag hade börjat använda mina curlingboots som jag inte har använt på ett år men det har inte med det att göra. Det gör ont när jag har gått en hel dag; det känns bara när jag går och står och mest under hälarna. Jag har blött näsblod varje dag i en vecka och det blöder från tandköttet när jag borstar tänderna... Fast annars så tycker jag faktiskt att där är mest fördelar med att vara gravid...än så länge! ;) 

Jag vet inte vad resten av helgen bär i sitt sköte...;) Åsa hörde av sig igår och undrade om vi skulle hitta på något ikväll så vi får se vad som händer! 

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Vemvet

=) Hoppas lördagen blir fin! Syns på tisdag, ska bli helgött ju!



Kram!

2012-02-04 @ 22:48:27
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com
Postat av: Lisa

Jag antar att det blev något hos Åsa eftersom du hade så bråttom från Hylteberga...

2012-02-05 @ 14:37:52
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0