Inga fler järntabletter

Jag tog en järntablett - Niferex - i söndags innan jag gick och lade mig. Jag glömde bort det igår så det har bara blivit en tablett - och det kommer inte att bli fler heller!! Mina tarmar har redan börjat strula så jag vägrar att äta fler av dem! Jag ringde Marre och frågade henne om hon ville ha tillbaka dem eftersom jag har fått dem av henne. Jag fick svaret; "kasta dem! Jag vill inte ha dem!!" Så jag gör nog det faktiskt. Jag får köpa blutsaft istället. Det är flera stycken som har rekommenderat det så jag får ge mig på det istället helt enkelt...

Ikväll blev det middag med VemVet i Lund! Det blev pizza och jag är så mätt så jag mår illa... Men, som vanligt, så var det hur trevligt som helst. Tiden går väldigt fort och det är inte många tysta pauser...ev när vi tuggar maten samtidigt...men det händer inte heller speciellt ofta...;) Jag kan inte riktigt fatta att hon bara har 3,5 v kvar bara...tiden har ju gått så jäkla snabbt! Jag tyckte inte att det var så längesen jag fick ett sms från henne där det stod att hon hade plussat... Själv har jag nu gått in i v 24 och jag har nu ca 18 v kvar...det är ju i och för sig en graviditet på 42 v i så fall...men det är nästan 18 v kvar till den 4 juni så det stämmer väl.

Till helgen ska jag kolla på vagn! Jag har en tjejkompis som i sin tur har en kompis som ska sälja en vagn - en Brio Sing heter den för er som vet... Så länge jag vet vem det kommer ifrån så har jag inte problem med att köpa begagnat...fast idag kan man tvätta allt på en vagn men det är mest känslan...

Nu blir det soffan resten av kvällen - jag är ju så mätt så jag knappt kan röra mig!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

Mee tooo! Rapar pecorino-ost...



Kram!

2012-02-07 @ 21:13:55
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com
Postat av: Lisa

Har du allting du behöver när du köpt vagn?

2012-02-08 @ 08:56:53
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0