Ingen träning idag :(

Nej, det blir ingen träning idag. Den här dödsförkylningen tillsammans med att jag har en liter extra blod i omlopp kan inte vara bra för mitt hjärta. Jag hade inte orkat, hur gärna jag än hade velat. :( Än så länge har denna dagen varit den värsta hittills så jag hoppas att förkylningen har nått kulmen idag. Jag går mest omkring och tycker synd om mig själv...min Stockholmskollega ringde idag. Han sa att hade det inte varit för skrattet så hade han inte hört att det var mig han pratade med. Jag var så stopp i näsan!!! Jag har låtit Nezerilen vara till kvällen - jag vill ju väldigt gärna sova - men jag körde hem efter lunchen och tog mig en dusch i varje näsborre och det var helt underbart!! Det håller fortfarande i sig. Min stackars näsa är helt röd. :( Jag har tom haft glasögon på mig idag - SÅ dålig är jag!! ;) Mina ögon har kliat något fruktansvärt...för att inte tala om näsan!! Ja, ja, ja, har det framgått hur synd det är om mig än?! ;) Nu blir det lugnt resten av kvällen i alla fall. Lägenheten hade inte mått dåligt av att städas men det får vänta i alla fall en dag till...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Blä, ingen hit att vara förkyld. Själv har jag gått runt och väntat på att jag ska kräka. Jag har mått jättekonstigt hela dagen. Men det blev inget som tur var och nu känner jag mig mycket bättre.

2012-02-22 @ 20:01:27
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Det är JÄTTEsynd om dig, faktiskt. Avskyr att vara täppt i näsan!



Krya-på-dig-kramar i massor!!

2012-02-23 @ 18:55:07
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0