JAG ÄR GRAVID!!!!!!!!!!! :)

Känslan bara sköljde över mig!! Jag satt i soffan och slötittade på TV när jag kände hur Pölsan rörde på sig. Så jag satte händerna på magen och kände hur h*n bökade rundor. Sen SÅG jag hur magen rörde på sig!! Så jag tog bort händerna och bara satt och förundrades över hur magen rörde på sig! Sen kom tårarna!! ;) Aaaaaw, min älskade lilla unge!! Samtidigt som jag är glad över att det återstår ca 14 v av graviditeten så vill jag ju bara att Pölsan ska komma UUUUUT!! Så jag får lära känna henne/honom! Det är en helt sjuk känsla...just nu känner jag mig som den lyckligaste människan på jorden och jag skulle helst av allt vilja skrika ut det till allt och alla så att ALLA vet att jag känner så här! Jag har aldrig varit hög i hela mitt liv men jag tror att det är så här det känns...;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Dina

Vad bra att du är så glad. Njut av de sista veckorna nu.

2012-02-25 @ 12:50:11
Postat av: Åsa

Härligt!!

2012-02-25 @ 17:09:33
Postat av: Lisa

Underbart :)

2012-02-26 @ 12:23:11
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: vemvet

Myys =) Kraam!

2012-02-27 @ 16:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0