Jag har köpt vagn!! :)

Jag är glad som ett barn på julafton, kan jag berätta!! :) Eller...jag ska betala och hämta den imorgon så än så länge är den bara undanlagd men det är ju bara detaljer. ;) På brunchen idag blev det bara jag och Vivi. Jag trodde ju att hela familjen skulle följa med men så blev det alltså inte. Det var supermysigt. Vi åt lagom bägge två men däremot så drack jag 4 muggar varm choklad - den är är så jäkla god på Metro!! - så jag blev sjukt mätt!! Under tiden vi satt på brunchen så berättade jag i alla fall att jag hade tänkt åka och titta på vagn sen. Vivi undrade om vi skulle göra det med en gång så hon körde oss till Barnens Hus ute på Svågertorp. Väl därinne så fick vi hjälp av en trevlig och kunnig tjej. Vivi och Andy har själv haft en Teutonia Fun som de var jättenöjda med. Jag föll för en Teutonia Mistral S. De vagnar som är från 2011 har de rea på - jag kan berätta att jag skiter ett stort stycke i om Pölsan ligger i vagn från 2011 eller 2012! Till den här vagnen kan man även köpa en bas att sätta på och sen kan man även trycka dit bilbarnstolen om man har en bilbarnstol från Teutonia eller...ett annat märke som jag inte kommer ihåg nu vad det heter...:S Jag berättade att jag hade tittat på en Brio Sing men då sa expediten att det var ju en helt annan kvalité...med det menade hon att Teutonian var mycket bättre. De sålde Brio där också. Så imorgon kommer jag att hämta en vagn där liggdelen är röd och sittdelen är svart - jag är så himla nöjd!! Den är så fin!! :) Jag återkommer med bilder imorgon! :)

Sen följde jag med Vivi hem. Vi monterade en lampa som hon hade köpt och sen satt vi och pratade och pratade och pratade. ;) Vi åt lite varma mackor sen - jag kände mig i och för sig fortfarande mätt men jag insåg ju att jag var tvungen att ha mat i magen. Hon har nästan precis släppt av mig. Så nu blir det lite jobb framför datorn ett litet tag och sen soffan resten av kvällen.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ser framemot bilderna imorgon :)

2012-02-12 @ 19:26:14
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Dina

Jag med

2012-02-12 @ 20:45:33
URL: http://dinasthlm.blogspot.com
Postat av: Vemvet

=) Har ju också en Teutonia, tydligen ska det vara riktigt bra kvalitet. Mamsen har ju dessutom köpt en sån bilstol och en adapter och vi provade i helgen. Fungerade utmärkt! Så bilstol, vagnchassi och adapter blir det när jag och MT är ute och reser =) Bra köp!



Kramkram

2012-02-13 @ 09:40:51
Postat av: Åsa

Jag blev också förtjust i Brio sing först, men efter att pratat med kompisar o försäljare är jag nu ägare an en Teutonia fun, också 2011 modell!! Men hämtar inte ut den förrän barnet är fött. Kramar

2012-02-13 @ 12:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0