Kronprinsessan är nu mamma! :)

Jaha, så har vi fått ytterligare en prinsessa här i vårt avlånga land. :) Jag är rojalist och helt överlycklig. Jag satt tom med tårar i ögonen...men jag undrar om det har mest med hormonerna att göra? Fast man vet aldrig - jag är ju väldigt känslig i normala fall också...;)

Förkylningen känns bättre. Fortfarande kli i ögon och näsa men jag tänker köra på med linserna idag. Jag har snytit mig miljontals gånger redan!! Och det lär fortsätta...men hellre det. Det känns som om det innebär att förkylningen är på väg över. :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Stina M

Jag fick också tårar i ögonen!! Inte hormoner hoppas jag;-)!!!!

2012-02-23 @ 10:37:56
Postat av: Maria

Haha, jag är inte gravid med hormoner, MEN jag satt och bölade hela morgonen! Helt sjukt, känner ju inte ens människan. Tänk då när pölsan kommer=)

2012-02-23 @ 19:03:16
URL: http://www.malmobloggarna.se
Postat av: Lisa

Va? Jag har inte fällt en tår... fast jag har ifs bara läst om det på internet. Kan kanske bero på det...

2012-02-23 @ 22:47:16
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0