Märkligt, märkligt...

Ikväll kommer Jenny M hit på middag. Jag tänkte först bjuda på en linssoppa som Åsa har bjudit på och som är helt fantastískt god men sen berättade David om en räkpasta som lät supergod samt lätt att göra så det blir det istället.

Idag när jag var hos en kund så visade sig att han och hans fru också väntade barn, de ska ha den 15 juni. Fast hon har mått så fruktansvärt dåligt och kräkt jättemycket så hon har legat inne med dropp!!! Jag som tyckte att mina 7 v med illamående och spyor var det värsta som kunde hända...nä, fy fasiken!!! Men sen visade det sig att det var fjärde barnet och hon har mått lika dåligt under de tre andra graviditeterna - varför i hela fridens namn ger man sig på det då?! Enl mannen i fråga så var det frun som ville ha fler...märkligt, märkligt...

Nä, nu ska jag pilla lite räkor till kvällens middag!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Wow, då vill man verkligen ha barn!

2012-02-28 @ 21:37:22
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Galen eller älskar barn =)

2012-02-29 @ 18:53:11
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0