Mätt på vindruvor?!

Då har jag checkat in på Scandic i Karlshamn. Jag började med att sitta vid datorn en timme och jobba. Jag får alltid gjort så mycket när jag bor här - här är inte så mycket annat att göra... I alla fall så åt jag en ask vindruvor under tiden - de var så himla söta och goda så jag bara åt och åt. Nu är jag så mätt så jag mår illa! :( Av en ask vindruvor?! Jag förstår att jag kan känna mig mätt på en ask men inte så här mätt!

Jag var vaken inatt i ungefär 1,5 timme pga av ryggont. Så TRÖTT jag var när klockan ringde imorse. :( Vi får väl se hur det går inatt. Jag kan alltså sova precis var som helst när som helst och under vilka som helst omständigheter...i normala fall! Men nu är det ju inte normala fall längre. Är det inte ryggen som värker så är jag kissig eller så är näsan täppt...men vad gör det om 100 år?! ;) Jag är ju gravid!!! :)

Igår satt jag faktiskt och läste lite gamla inlägg här på bloggen. Även om jag inte skriver om ALLT som händer i mitt liv här så skriver jag ändå om väldigt mycket...så det var lite roligt att gå tillbaka och läsa. Nu med facit i hand så var det även helt okej att läsa de inläggen där jag är så ledsen över att inseminationerna inte har gått vägen...

Nä, nu ska jag fortsätta måla mina nagler - det börjar bli lite jobbigt att måla tånaglerna, men det är kanske mest för att jag är så mätt! ;)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, det är jäkligt bra med en blogg på det sättet. Jag tror även att det kan vara en bra sak att gå tillbaka och minnas hur saker och ting kändes.

2012-02-14 @ 20:05:21
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Haha =)



Kram

2012-02-15 @ 07:26:57
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0