Meeensvärk :(

Jag känner av mensvärk idag...det var längesen sist. Det är ju tur det för det är ju ingen direkt angenäm känsla. Idag går jag in i v 25 så Pölsan börjar växa till sig. Det behövs plats till henne/honom. H'n sparkar mest hela tiden nuförtiden, tycker jag. Innan var det mest på kvällen när jag gick och la mig men nu känns det nästan hela tiden. Det är en aktiv krabat i alla fall. :) V 25...jag har alltså gått mer än hälften...jag förstår fortfarande inte att jag ska bli mamma och att det kommer att komma ut en bebis! MIN bebis! <3 Hormonerna har stillat sig för denna gången - skööööönt!!! Hoppas att det håller i sig resten av graviditeten!! ;)

Idag ska jag hämta vagnen!!!!!!!!!!!!!!!! :) Med tanke på att jag inte alls har sett fram emot att köpa vagn innan så är jag löjligt lycklig över att äntligen ha gjort det! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

Du har varit så duktig så =)



Kram!

2012-02-13 @ 09:49:16
Postat av: Lisa

Usch nej, menssmärta är ingen hit. Trodde faktiskt inte att man kände det när man var gravid.

2012-02-13 @ 12:00:24
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0