Nu är det på gång!! :)

Tänk så många kvinnor som har kämpat för att singelkvinnor ska kunna inseminares även här i Sverige och nu ser det minsann ut som om det kan bli verklighet!! :) Inte en dag för tidigt! Kd är ju då emot, Göran Hägglund säger: Det behövs fler pappor i barns liv, inte färre. Jag har mycket svårt att tänka mig att det är speciellt många kvinnor som blir inseminerade utan att ha män i närheten som barnen kan ha som manliga förebilder. Jag tycker lite synd om Hägglund som är så inskränkt... Jag vill också ha mammapappabarn men nu har jag inte det - mitt barn kommer ändå alltid känna sig enormt älskad och önskad! FAST h*n inte har en pappa... Ja, ja, jag är i alla fall enormt glad över att det är uppe på tapeten igen och det ser väldigt positivt ut!! :)

Maten igår blev så jäkla bra! Superenkelt att göra och verkligen supergott!!

Räkpasta

Visst ser det gott ut?! Det var det också!! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker det är jättemärkligt att det inte är lagligt redan nu. Skönt att det är på tapeten nu iaf!

2012-02-29 @ 22:26:58
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Ser helt sjukt gott ut. Nu vart jag jättehungrig!



Kram!!

2012-03-01 @ 17:09:43
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0