Spark, spark! :)

Igår blev det fredagsmys med Marre och barnen. :) Först åt vi middag, sen blev det glass och sen chips med dippa - jodå, vi åt! ;) I alla fall så när jag och Marre satt i soffan så frågade Marre om Pölsan sparkade mycket och så satte hon händerna på min mage. Hon kände Pölsan!! :) Det är ingen annan som har känt efter så det var första gången Pölsan sparkade på någon annans händer än mina! :) Det var lite fräckt...:)

Marres sambo kom hem vid 23-tiden (han hade jobbat) och när kl var ca 23.30 hade vi kommit fram till att han skulle iväg och hyra en film till oss. Han fick med sig hem The Lincoln Lawyer med Matthew McConaughey - den var superbra!! I mina ögon så gör Matthew McConaughey mest romantiska komedier eller äventyr men detta var en thriller. Jag hade aldrig hört talas om den innan och jag hade inga som helst förhoppningar men den var verkligen kanonbra! Spännande - vi satt i soffan och frågade högt hur han i helskotta skulle lyckas ta sig ur detta?! :) Så den filmen kan jag alltså rekommendera!

Idag blir det nog lugnt fram tills att det är dags att köra på kalas.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

Myyys att någon annan får känna =)



Kram!

2012-02-25 @ 12:09:27
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com
Postat av: Lisa

Wow, sen kväll för småbarnsföräldrar! Ja den filmen får jag nog ta och hyra en dag...

2012-02-26 @ 12:22:13
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0