Styrelsemöte

Ikväll har jag varit på ett möte i bostadsrättsföreningen. Jag har aldrig gått på något möte förr, tyvärr. Jag är medveten om jag verkligen borde visa mer intresse så det var därför jag gick idag. Idag handlade mötet om vårt bredband. Men när vi kom dit så fick vi även reda på att vi inte har någon styrelse!!! Den 3 januari hade vår ordförande avgått med omedelbar verkan - oooops! Nu är hon galet otrevlig och sur och på grund av henne så har alla andra också avgått innan dess men det är ju naturligtvis inte bra att vi inte har någon styrelse. Så inom 14 dagar så kommer vi att kallas till ett nytt möte där vi ska välja en ny styrelse. Jag fick frågan om jag var intresserad men jag tackade snabbt nej med motiveringen att jag ska ha barn!! Ännu en fördel med att vänta barn! ;)

Jag har fortfarande inte börjat med mina järntabletter...jag är livrädd för att få förstoppning. :( Fast det är ju bara till att sluta om jag märker av det i och för sig...kanske det blir en tablett innan jag går och lägger mig idag...

Denna helgen är än så länge helt obokad - det var längesen det hände. Imorgon har jag i och för sig tvättid...kul att tvätta en fredag men där var ingen annan tid. Så det blir nog en lugn fredagkväll...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

Du kanske kan testa typ Blutsaft eller nåt liknande innan du tar tabletter? De tipsade min BM om när jag sa att jag vägrar järntabletter. Nu har jag ju inte behövt äta några ändå, men tydligen ska den där blutsaften vara snällare mot magen...



Kram!

2012-02-03 @ 08:14:35
Postat av: Lisa

Ja, och som jag skrev innan så tycker jag att du ska kolla upp brustabletter nästa gång du är och handlar...

2012-02-05 @ 14:36:00
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0