Sushi

Efter kvällens hårda träning med Team eLIEt så blev det sushi till middag. Jag brukar ääälska sjögrässalladen men idag smakade den sådär... Men sushin var god! :)

Mina nagler växer så de knakar!! Det är himla trevligt med tanke på att jag i normala fall inte alls lyckas med dem...förutom på sommaren. I normala fall är det även så att nagellacket flagnar med en gång men nu sitter det lite längre. :) Så idag blir det till att fila till dem.

Jag tittar på Uppdrag Granskning - idag är jag inte lika upprörd men det är väl märkligt hur alla som jobbar med byråkrati är stela, uppblåsta och tråkiga människor?! Och frasen "Vi ska se över våra rutiner" är nog något de får lära sig första dagen på jobbet...

Jag vet inte om det är som Pölsan vänder på sig och byter ställning eller det är som h*n har blivit större så därför känner jag av det mer men jag känner av Pölsan mycket mer nuförtiden... Just nu är h*n naturligtvis hellugn bara för att jag skriver om det men ANNARS så känns det mycket starkare.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

Både och säkert =) Men det är trevligt att känna av dem. Känns tryggt!



Kram!

2012-02-01 @ 21:58:00
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com
Postat av: Lisa

Det känns tyvärr som att det finns väldigt många människor inom byråkratin som inte borde vara där.

2012-02-02 @ 11:36:00
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0