Svullen mun...

Det blev en promenad i Bokskogen - men det var ingen angenäm upplevelse! :( Det var en isbana att gå på som bara var sandad i början och slutet...däremellan så fick jag gå i kanterna av stigen...och det var inte hela tiden jag kunde göra det...nä, det var inte en trevlig promenad. :(

Efter promenaden stack jag inom Marre och fick en mugg te och en bulle i mig. Hon sa till mig att mina läppar har börjat svullna!!!! Alltså jag kommer att bli en sådan gravid kvinna med svullna läppar och näsa som har gått upp alldeles för mycket!!! :( Jag ber om ursäkt till alla gravida kvinnor som har svullnat upp i läpparna och näsan men det är så jääääkla fult!!! Okej med läpparna men en svullen och bred näsa är inte vackert! Herregud, jag är bara i v 25 - hur ska detta sluta...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Känner mer och mer att det är en liten Klara vi väntar på...

2012-02-18 @ 17:10:48
URL: http://www,soclisa.blogg.se/
Postat av: Anna

För att jag blir fulare och fulare, menar du?! ;)

2012-02-18 @ 17:23:56
URL: http://annasingelmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Precis min tanke Lisa! Jag svullnade om läppar och näsa när jag väntade Filippa.. Men ganska mycket senare i graviditeten...

2012-02-18 @ 18:20:44
Postat av: Vemvet

Va? Svullen näsa? Svullna läppar? Kan man få det av att vara gravid?

2012-02-18 @ 19:57:21
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com
Postat av: Åsa

Har aldrig tänkt på att gravida kompisar fått svullen näsa eller läppar. Men har hört att om det är en kille så behåller modern sin skönhet, så det kanske är så... Känner mig mest som en flodhäst, så vet i katten vad det är i min mage ;)

2012-02-18 @ 22:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0