Vad har du gjort?!

Idag när jag lunchade med Johan och David så frågade helt plötsligt Johan mig; vad har du gjort, du har en massa rivmärken?! Och det ser ut som om jag har det! Märkena sitter som ett band över nyckelbanden och en liten, liten bit upp på halsen samt en liten, liten bit ner på bröstet. Jag svarade helt enkelt; jag är gravid! :S Det är min förklaring till allt som händer mig och min kropp nu för tiden! ;) Jag har haft dem ett tag - de känns inte och de kliar inte men de syns!

Jag pratade precis med Lisa och frågade henne vad hon skulle göra imorgon. Hon berättade då att hon skulle till Karin och Göran (våra föräldrars bästa vänner som mer eller mindre alltid funnits i våra liv) och fira deras födelsedagar. Mamma och pappa åkte till England idag så de kommer inte att vara där. Jaha, sa jag, då ringer jag till Karin med en gång och frågar om jag också får komma! Det fick jag! :) Jag visste att hon inte skulle säga nej i och för sig, det skulle vara som om mina egna föräldrar hade sagt till mig att jag inte fick komma hem! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

Hmm, vad kan det vara för märken då?

2012-02-24 @ 20:26:33
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com
Postat av: Lisa

Det är väldigt bra med extra föräldrar, speciellt när ens egna är bortresta!

2012-02-26 @ 12:20:40
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0