Vagnen! :)

Så har jag då betalt och hämtat min nya vagn! :) Jag är så jäkla nöjd. :) Liggdelen är mörkare i sin röda färg än vad som syns på bilden:

Liggdelen



Jag har även kommit iväg och tränat en liten runda idag så jag måste säga att jag har en bra dag. Imorgon blir det till att köra till Karlshamn och sova där - på ScandicsomGudglömde. :S Mamma sa idag att den rundan får jag sen lägga när hon är ledig från jobbet men eftersom jag kommer att få mindre distrikt när jag kommer tillbaka så lär jag bli av med Blekinge.

Idag när jag kom hem så mötte jag min granne. Han sa att han hade funderat på att köpa blommor till mig men att det kanske hade blivit lite konstigt med tanke på att det är Alla Hjärtans Dag imorgon. Jag fattade ingenting. Sen sa han att "du lyssnar ju på Whitney Houston lite då och då och så jag tänkte att du måste vara helt knäckt efter den tråkiga nyheten!" Aaaaaaaw, det var väl gulligt?! Jag gillar Whitney men ett så stort fan är jag inte...det är jättetråkigt att hon gick bort i helgen men jag känner mig inte knäckt av det! ;)

Usch, nu måste jag sätta mig och jobba lite - jag har dragit ut på det men nu MÅSTE jag göra det. Helst innan det blir för sent, jag måste ju packa också. Fast det är bara för en natt så det blir ingen avancerad packning. Men jag brukar packa ner så att jag kan måla mina nagler och göra lite inpackning osv...där är ju inget annat att göra...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Dina

Jättefin vagn

2012-02-13 @ 18:48:51
URL: http://dinasthlm.blogspot.com
Postat av: Lisa

Vilken gullig granne! Du hade nog blivit knäckt om det hade varit för några år sedan ;)

2012-02-13 @ 20:19:55
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Muchos tjusig =) Kan vi ta fina promenader i sommar med våra matchande teutoniavagnar =)

2012-02-13 @ 20:56:07
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0