Varning! Varning!

Nu kommer ett litet snaskigt inlägg så sluta läs om ni är känsliga NU!!!

Jag har glömt bort att berätta en sak som jag har känt av ett tag nu; det känns som om mina blygdläppar är fyllda av blod - det känns speciellt mycket när jag sitter på toaletten. De känns tunga liksom... När jag sätter mig på toan så känns det nästa som om hela underlivet ska trilla ner...det är en mycket märklig känsla. När jag berättade det för Marre idag så hon att de även kan bli BLÅA!!! Jag kan dock garantera att ni inte kommer att få bildbevis på det om det skulle hända! ;)

Sen är flytningarna värre än någonsin, tycker jag. Det är faktiskt skitäckligt!! Jag känner mig bara fräsch precis efter ett bad/en dusch...:( Jag kommer aldrig mer att klaga på mensen som kommer en gång i månaden!! Det är fasiken så mycket bättre än att flytningar VARJE DAG I NIO MÅNADER!!!!!! :( Ööööööööööörk!!!

Jag har varit dålig på knipövningarna samt på att använda mina geisha-kulor och det märks med en gång. :( Minsta lilla hostning gör att jag kissar på mig lite, lite, lite, lite... Så det ju bara att se till att komma igång med det igen. 

Såja, nu är det slut på snaskigheterna på ett tag! :)

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Vemvet

Den där tunga känslan blir bara värre och värre kan jag meddela =) (Skadeglatt) Men knipövningarna hjälper lite tycker jag. Om inte annat blir man påmind om att göra dem =)



Jag läcker inte, men det är väldigt obehagligt att nysa eller hosta nu för tiden. Känns som trycket blir enormt i underlivet varje gång!



Flytningarna stör mig inte så mycket faktiskt även om det ska bli skönt att bli av med dem sedan.

2012-02-06 @ 20:27:29
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com
Postat av: Lisa

Ja, det där med blygdläpparna är det ju ingen som har berättat förr. Jag gör knipövningar även utan att vara gravid och tycker att jag är väldigt duktig på det. Däremot så är jag ganska säker på att jag kommer att gå runt som en levande pruttkudde när jag är gravid :(.

2012-02-06 @ 23:10:13
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Btw, såg precis på tvn "hen" är ordet man ska använda istället för hon och han...

2012-02-07 @ 19:11:37
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0