Bion

Många inlägg blir det...;) Jag har precis kommit hem från bion. Först gick vi och åt och sen blev det då dags för bion; Hamilton. Jag tyckte att den var helt okej förutom att där var aaaaalldeles för lite av Mikael Persbrandt i bar överkropp!! ;) MEN Pölsan sparkade sig igenom heeela filmen!! Ett tag kunde jag inte ens koncentrera mig på filmen!! Men det är ju naturligtvis helt underbart. Speciellt som jag för bara några dagar sen låg och funderade på om det kanske var något fel eftersom jag inte kände av Pölsan så mycket... Ååååh, vad det sparkas och fixas därinne. :) Min lilla Pölsan...<3

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, undra om det betyder att hon kommer få sin mammas humör ;)

2012-01-15 @ 23:30:24
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Du, passa dig!!! ;)

2012-01-16 @ 07:37:59
URL: http://annasingelmamma.blogg.se/
Postat av: Vemvet

H*n vart väl lite uppspelt av ljudet. Brukar vara ganska högt på bio. Plus att man sitter still och inte vaggar runt =)



Kram!

2012-01-16 @ 08:13:31
Postat av: Åsa

Så mysigt! Längtar till jag får känna mitt lilla/e pyre! Kram Åsa

2012-01-16 @ 14:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0