Byråerna är på plats!

Jaha, igår var så det dags för en runda till IKEA. Jag lyckades få med mig Nicklas - det var en jäkla tur eftersom varje paket vägde över 30 kg och jag skulle ha 2 sådana! Nu visste jag ju vad jag skulle ha men det gick undan på IKEA!! Är det inte alltid så när man har med sig killar på IKEA? ;) Jag fick även med mig en duschdraperistång i farten men dock inget duschdraperi. Jag har kommit på när Pölsan väl är här så lär det inte bli ett bad varje morgon...som det blir i dagens läge. I alla fall så från det att jag hämtade Nicklas till att jag lämnade honom så tog det en timme! Avancerat... Där var galet mycket folk på IKEA men, som sagt, det gick undan eftersom vi visste vad vi skulle ha. Sen bar Nicklas in paketen från bilen in i hissen och sen in i vardagsrummet. Vi fick även med oss spjälsängen från källaren in i bilen. Den ska till mamma och pappa så den inte blir förstörd i källaren..eller stulen med tanke på att jag hade inbrott där någon gång under julen. :( Sen körde jag honom hem igen!

Idag har jag monterat mina nya byråer; jag har så jäkla ont i ryggen nu! Men nu är de på plats i alla fall.


Så här såg det ut innan.


Så här ser det ut nu! :)

En av lådorna gick åt med en gång till att lägga ner mina CD-skivor och DVD-filmer i. Själva DVD-spelaren är där inte plats till men jag tittar inte på DVD så mycket längre...jag får se om jag får plats med den i en av lådorna också. Jag vill ändå ha den nära till hands om jag skulle vilja titta på DVD en vacker dag.

Jag hade tänkt komma iväg och träna men det hinner jag inte nu. Det tog mycket längre tid att montera dem än vad jag trodde...i och för sig så ringde Sandra mitt i alltihop så jag pratade bort tre kvart med henne också...;) Men nu måste jag fixa mina nagler för de är inte så vackra längre! Ikväll är det spelkväll med mina fina vänner! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Mycket tjusigt! Faktiskt betydligt bättre än innan om du frågar mig. Ser rent och snyggt ut!

2012-01-07 @ 14:45:02
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com
Postat av: Dina

Jag ska också köpa två stycken sådana byråer någon gång i år. De ska in i sovrummet. Jag började under julhelgen att gå igenom min lägenhet och kolla förbättringsområden när det gäller förvaring och din idé om Malm-byråerna kom helt rätt i tiden. Så tack.



Vad duktig du är som satte ihop dem själv.

2012-01-07 @ 17:33:58
Postat av: Lisa

Det blev riktigt bra! Skönt med lite extra plats.

2012-01-07 @ 22:34:51
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0