Dagens besök hos BM

Besöket hos min BM gick bra, jag gillar verkligen Karin! Hon framstår i och för som lite lätt förvirrad men inte på något sätt som får mig att känna att hon inte har koll. Mina järnvärnen har gått ner lite, inget konstigt eftersom jag har mer blod i omlopp men hon tyckte ändå att jag skulle börja med järntabletter...jag känner ingen som har ätit järntabletter utan att få förstoppning på köpet. :S Men det, som så många andra saker med att vara gravid, är bara till att gilla läget. Jag är förresten B positiv - det hade jag ingen aning om! :) Vi lyssnade på Pölsans hjärtljud. Det tog lite tid innan hon hittade det men så jäklar!! Hjärtljuden låg på 150, vilket då är helt normalt! :) Jag fick tider ända fram till det är dags för förlossningen. Hon sa även att de två sista kanske inte blev av eftersom jag kanske redan hade fött men vi satte upp dem ändå...just nu har jag inga speciella åsikter om det men jag kan tänka mig att jag vid den tidpunkten hoppas att jag kommer att missa dem eftersom Pölsan är ute. ;)

Ikväll är jag bjuden på middag till Jenny M. Det är gångavstånd dit och jag tänkte bege mig om en liten stund. Det är förresten svinkallt ute!! Det har ju legat på plusgrader mer eller mindre hela tiden här nere men inte nu längre!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du ska pröva järntabletter i brusform, blev jag rekommenderad när jag var och lämnade blod.

2012-01-24 @ 21:11:00
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Nice att höra hjärtljuden =)



Kram!

2012-01-25 @ 08:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0