Får man förresten...

...säga att det ibland känns lite obehagligt när Pölsan sparkar?! Ta det inte på fel sätt; jag ääääälskar att Pölsan sparkar för det visar ju att Pölsan faktiskt lever!! Men ändå så kan det ibland kännas...lite äckligt...det är kanske fel ord men det känns verkligen jättekonstigt!! Det känns under naveln, precis ovan blygdbenet. Det bubblar liksom till...det är bara det att ibland slutar det inte att bubbla... Jag menar verkligen inte att gnälla!!! Hade Pölsan inte sparkat så hade jag varit superorolig och bölat ihjäl mig!! Men ibland så känns det, som sagt, lite konstigt på ett icke skönt sätt... Så, nu ska jag inte gnälla över det mer utan bara njuuuuta åt att h*n sparkar!!! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

När hon börjar sparka dig på revbenen så kommer du ändå börja klaga, så det är helt okej att tjuvstarta ;)

2012-01-22 @ 23:19:42
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Valborg

Håller helt med! Blev nästan lite rädd första gångerna jag kände det. En hel liten person inuti mig liksom, där inne i magen. Skumt är det.

Men självklart älskar jag det lika mycket som du :-)

2012-01-23 @ 07:04:53
URL: http://www.bebisfron.wordpress.com
Postat av: Vemvet

MT har varit väldigt snäll faktiskt, upplever fortfarande inte att det gör ont alls när hon kickar och buffar...Det trycker absolut, men gör inte ont. Men du kanske har en mer ninja-inriktad bebis =)

2012-01-23 @ 08:12:29
Postat av: Stina M

Jo jag vet vad du menar! Känns jätte obehagligt när det "bubblar"! Men revbenssparkarna är lite värre;-)

Kram

2012-01-23 @ 10:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0