Första träningen 2012!

Minsann! Jag har kommit iväg och tränat idag!! :) Jag hade tänkt göra det redan igår men jag kom inte iväg...så det fick bli idag istället. Det blev 5 min uppvärmning på cross trainern och sen en halvtimme, ungefär, styrketräning. Jag förhörde mig även om deras badanläggning men det är bara en vattenjympa-bassäng så jag får nog köpa kort på Kockums Fritid och simma där istället. Jag ska även kolla in när Rund och Sund sätter igång med sin vattenträning för gravida. Det är barnmorskor som håller i det och det ingår även avslappning. Louise gick på det och kunde gladeligen rekommendera det till mig så det ska jag kolla upp.

Annars har det varit en lugn dag. Jag trodde att jag hade tvättid idag men det var visst inte förrän imorgon...ja, ja, jag är mest glad att jag inte missade tiden i alla fall. 

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vadå tvättid?! Det har du ju bara på söndagar så du måste köra hem tidigt från mamma och pappa ;)

2012-01-03 @ 19:19:46
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Det var längesen jag hade en tvättid en söndag så jag fick köra hem tidigt från mamma och pappa, Lisa!!!! :P

2012-01-03 @ 19:26:20
URL: http://annasingelmamma.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Heja med träningen =) Man mår ju faktiskt såå mycket bättre när man får den att fungera!



Kram!

2012-01-03 @ 21:21:45
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0