Förvaringstips

Jag sitter hemma och jobbar lite...jag har en tendens att skjuta pappersarbete framför mig eftersom jag tycker att det är så himla tråkigt så nu sitter jag här...:( Ja, ja, det är nog snart klart...bara en liten paus först...;)

Igår var jag ju hos Marre och åt scones. Jag beklagade mig då för henne om min brist på förvaring. Men då kom hon med ett kanontips!! Där jag har TV-bänken idag kan jag istället sätta 2 byråer från IKEA med 3 lådor i varje och ändå ha kvar TVn! Kanon!! Jag har redan en Malm-byrå i hallen med 4 lådor men SEX LÅDOR TILL!!! Det är ju guld!! Så det tänkte jag införskaffa mig i dagarna. Jag kan lika gärna göra det nu - utgifter lär jag ju ha ändå och magen är än så länge inte i vägen heller...;)

Och så tror jag att jag kände Pölsan igår!!! :) Jag låg i sängen på rygg med händerna på magen. Jag låg egentligen med händerna på magen för att jag skulle "bonda" lite med mitt barn men helt plötsligt så kände jag något lååååångt in i magen. Men det var väldigt svagt så jag trodde först att det var något annat så jag låg kvar med händerna men sen tyckte jag att jag kände det igen...men jag vet inte. Det kan även vara ren inbillning från min sida. Sen kände jag inget mer i alla fall...fast jag var ändå tvungen att gråta en liten skvätt på det! Jodåsåatteeee... Jag ska känna efter ikväll igen - jag återkommer med rapport! :)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Dina

Du måste ta kort och lägga upp det i bloggen. Alla förvaringstips är bra att ha.



Mina föräldrar har en stor Malm-byrå med 6 lådor i. Det är den högsta som finns tror jag. På den står en tv. Men de har ett stort avstånd mellan säng och tv:n och då går det att göra så. De får ju titta upp mot tv:n när de ligger i sängen.



Jag har en låg tv-bänk och en tjock-tv i vardagsrummet så jag tror inte det funkar för mig. Men jag hoppas att det funkar för dig.

2012-01-03 @ 12:12:26
Postat av: vemvet

Dina: Jag tror hon menar såna som bara har tre lådar i höjd men två i bredd eller vad man ska säga. Finns en sån variant också. Då blir det inte så högt. Tyckte det var en utmärkt idé! Förvaring kan man ALDRIG få för mycket av =)



Åh vad roligt! Klart det var pölsan! Du är väl i vecka 18 nu va? Jag kände MT med säkerhet i 17+1, så jag tycker det låter mycket troligt!



Kraaam!

2012-01-03 @ 13:43:20
Postat av: Dina

Tack Vemvet. Min bror har en sådan Malm-byrå och en platt-tv på. Det är ett jättebra sätt att förvara saker och kläder i.

2012-01-03 @ 15:51:01
Postat av: Lisa

Ja, det var ju en jättebra idé!

Då börjar kanske Pölsan ge sig till känna på riktigt nu då!

2012-01-03 @ 19:18:25
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Junior

Vilket strålande tips från Marre! Förvaring får man aldrig för mycket av. Så länge Pölsan är liten kan du själv använda den större delen av lådorna! :) Vilket resulterar i mer shopping!! ;)

Kram på dig vännen!

2012-01-04 @ 15:47:00
URL: http://www.triptoinspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0