Gråt, gråt, gråt...

Det svider i mina ögon - jodå, jag har gråtit igen!! :( Fast denna gången har jag ingen som helst aning om vad som drog igång det...tja, förutom mina hormoner då...;) Jag låg i badet och kände verkligen inte av någon som helst ledsamhet men helt plötsligt stortjöt jag!! Innan har jag i alla fall kunnat länka gråten till att jag har tänkt på när det Pölsans tur att gå Lucia, vilka släktnamn Pölsan ska få etc men nu?! Jag är verkligen helt ärlig när jag säger att jag har INGEN SOM HELST ANING!!! Och jag grät läääänge... Hur konstigt som helst...tycker jag i alla fall...

En annan sak som jag inte heller tycker är speciellt trevlig är alla kvisslor, finnar och plitor som jag har fått. De sitter dels i ansiktet men mest har de satt sig som ett band över nyckelbanden, axlarna och precis under nacken - skitäckligt!! Jag är van vid babyhy - jag får alltid höra att jag har sådan len och mjuk hy...inte nu längre!!! :( Så idag fick det bli peeling över hela kroppen - efter all gråt då alltså... - men jag vet inte precis om det har hjälpt...

Regnet det öser ner - det varierar mellan att vara snöblandat och bara regn men i vilket fall som helst så är det inte så trevligt. Jag tror att det får bli en film nu...och en eller två Piggelin...;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Rensat systemet lite bara =) Ibland är det skönt att gråta. Hoppas dagen fortsätter med lite stabilare hormoner =)



Kramkram!

2012-01-21 @ 15:35:05
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com
Postat av: Lisa

Men ibland är det sjukt skönt att bara få gråta ut och det spelar ingen roll varför. Ja, snötiden är förbi tycker jag nu (det är den ju inte egentligen) så den får gärna hålla sig borta!

2012-01-22 @ 23:24:22
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0