I-landsproblem

På nyår fick killarna dra vars en lapp och därefter leta upp sin bordsdam efter vad det stod på lappen. På min lapp stod det;



Jag glömde att berätta att Vivi och Andy var här i torsdags och lämnade över en spjälsäng. De har haft den till Viggo och Alma men eftersom de bodde i Kina i 2,5 år och inte tog med den så är den i superfint skick!! Jag fick även 2 flyttlådor FULLA med diverse barnsaker: kläder, skydd till spjälsängen, lakan etc. Så då insåg jag hur mycket plats en bebis tar!! Jag har knappt plats med mina egna saker!! Så nu måste jag ta en dag och sortera i mina lådor och garderober. Det finns ju vissa kläder som jag inte kommer att kunna använda på ett tag tex som jag kan lämpa av hemma hos mamma och pappa så länge... I-landsproblem, jag vet - men ändå!!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Dina

Ja, det är mycket saker som ett barn ska ha. Jag försöker nu se över min lägenhet och hur jag kan skapa mer förrådsutrymmen och vad jag kan slänga. Jag bor i en hyresrätt så det blir att köpa fler byråer eller en stor garderob men jag har inte hur mycket plats som helst att lägga en ny byrå eller garderob på.



Jag hoppas att det går bra för dig.

2012-01-02 @ 11:33:05
URL: http://dinasthlm.blogspot.com
Postat av: Vemvet

Nice problem, jag har kommit fram till att, förutom att bebis tar mycket plats, kostar de massor med pengar också... Bara på spjälsäng, lakan och skydd har du nog sparat minst 1000:-



Kram

2012-01-02 @ 11:36:53
Postat av: Lisa

Ja, där är nog en hel del som du kan lägga undan eller ge till loppan. Hade det inte varit så tråkigt så hade jag erbjudit mig att hjälpa till. Jag är en mästare på att göra mig av med saker!

2012-01-03 @ 19:16:36
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0