Livrädd mitt i natten! ;)

Jag glömde att berätta innan om min natt... För det första så drömde jag jättekonstiga saker!! Bla så hade någon stulit min bil - fast det var inte en svart V70, som jag kör nu, utan en silvergrå Ford Mondeo. Jag var helt knäckt men det som gjorde mig mest upprörd var att de då skulle ta min GPS som låg i handskfacket... Sen drömde jag att jag träffade en tjej jag känner som jobbar i den butiken där jag handlar mina matvaror. Hon hade fått missfall och därigenom förlorat sina tvillingar men var tillbaka på jobbet och var inte jättejätteledsen... Saken är den att i verkliga livet så hon först en kille och sen tvillingar så hon har ju väntat tvillingar men de är idag ca 3 år... Jättemärkligt... SEN för det andra hände en sak i verkligheten; jag vet inte vad klockan var men jag vet inte om jag precis hade vaknat till eller om jag var mitt i en dröm eller...ja, jag vet inte men det var jättekonstigt det som hände! Min rumskamrat (som jag hade delat rum med två nätter i rad) hostade till lite, lite, lite och jag blev superrädd!!! Jag ryckte till och drog häftigt efter andan - så som man gör när man blir rädd. Stackars S bad genast om ursäkt men herregud, det var väl inget att bli så jäkla rädd för?! Så jag bara skrattade och bad om ursäkt tillbaka för att jag hade blivit så rädd...hur konstigt som helst... När jag vaknade sen så var jag lite osäker på om jag bara hade drömt det men S tog upp det så vi fick skratta lite till åt det hela...;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det där med att du blev så rädd när din rumskompis hostade kan ju bero på att du var halvt kvar i en dröm. Jag drömmer också väldigt mycket för tillfället. Roliga men helt galna drömmar.

2012-01-20 @ 19:31:07
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0