Magen v 21

Här kommer en magbild;

Magen 20+6
Magen v 21 (20+6)

Bilden är tagen direkt nu på morgonen och jag är i slutet av v 21 dvs 20+6. Imorgon går jag in i v 22!! :) Jag tycker själv att magen har exploderat på bara några dagar men när jag tittar på bilden ser den inte alls stor ut...jag ska försöka ta en bild med kläder på också idag.

Egentligen tänkte jag bege mig iväg och simma idag men så hörde Emma av sig och undrade om vi skulle ta en fika ute på Österlen. Om det är något vi kan göra i fam Nilsson så är det att fika!! Vi gör det så ofta vi kan, vi gör det väldigt gärna tillsammans och vi gör det väldigt bra!! :) Det är pappa som har startat den familjetraditionen...;) Emma har även lyckats överföra den på sina barn och jag tänker överföra den till mitt/mina! :) Nu verkade det i och för sig på smset som att Emma är barnledig i några timmar så det blir utan Filippa och Hannes... Jag vet inte riktigt vilken tid men det är väl lika bra att göra sig i ordning! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Jo men visst börjar det synas =) Men jag minns att jag tyckte samma, jag märkte jätteskillnad men det syntes liksom inte på fotona =)



Kraam!

2012-01-22 @ 18:44:49
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com
Postat av: Lisa

Det känns faktiskt som att det syns mer när du har kläder på sig, av någon märklig anledning...

2012-01-22 @ 23:22:23
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0