Mammajeans

Ikväll har jag haft Louise på middag. Det var längesen det bara var hon och jag men det märktes inte alls. VAD vi pratar om har ändrats men annars var allt som vanligt. Det var hur mysigt som helst. Jag bjöd på spagetti och köttfärssås...jag är ju inte så glad i att laga mat men DET kan jag göra och jag gör det ganska bra...om jag får säga det själv...;)

Jag har tvättat alla sängkläder som jag fick av Vivi och Andy ikväll också. Där är minst 7 lakan (sådana som man trär på madrassen så att säga, med gummiband...) och 5 set påslakan och örngott!! Jag förstod inte alls att där var så mycket när jag skummade igenom lådorna!! Det är ju perfekt!!!

Jag har glömt bort att berätta en sak: jag ÄÄÄÄLSKAR att gå i kjolar och klänningar och jag gör det så ofta som jag bara kan. MEN när man inte kan använda något annat än sina kjolar och klänningar så blir jag jääääkligt trött!! Det känns som jag svär i kyrkan men jag klarade inte av att ta på mig en klänning igår!! Jag har fått ett par mammajeans av Emma så de tog jag på mig. De är lite stora men KÄNSLAN av att ha på sig jeans, lågskor och en tröja var obetalbar!!! Det var helt fantastiskt!! Jag var så lycklig igår och det var jag heeeela dagen!! Eller, tja, inte när jag fick utbrott på duschdraperistången...;) Jag hade även på mig byxorna idag!! Och var lika lycklig! ;) Så idag har jag köpt ett par mammajeans på H&M som är riktigt snygga och som min häck ser väldigt bra ut i! :) Blir det AW imorgon (som jag tror att det blir) så ska de på!! ;)

En annan sak som jag inte heller har berättat är att jag har nyckelpigor i min lägenhet!! De är överallt!! Nu låter det som om de svärmar (om nyckelpigor gör det) här men så farligt är det inte! Men en i köket, en i badrummet och en i sovrummet är väl mycket?! Vad gör de här och varför?! Är det ett bra eller dåligt tecken?! Jag får nog fråga mina kontakter på Anticimex...jag har några stycken. :)

Nä, nu ska jag ner i tvättstugan och hämta upp den sista tvätten!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hm, väldigt konstig tid för nyckelpigor. Fast de är ju söta... samtidigt som de faktiskt är insekter...

2012-01-13 @ 13:39:54
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: vemvet

Hehe, vilken tur att du gillar dem (och kan ha dem). Jag gillar inte mammajeansen alls och använder dem inte längre. De liksom trycker på nederdelen av magen på ett väldigt obehagligt sätt tycker jag (och har tyckt sedan vecka 20), dessutom är de för korta i benen allihopa =) Leggins och uppknäppta jenas med gummisnodd i knapphålet är min grej =)



Kram!

2012-01-13 @ 13:49:54
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0