Maria 25 år!!

Såja, jag har inte haft någon som helst känning av PMS from Hell idag!! :) Jag hoppas att det är över för denna gången!

Gårkvällens fest för Maria blev superbra! Det var verkligen trevligt från början till slut! Jag och Åsa hade fått i uppdrag att hålla i en lek och jag hittade en som verkade super på nätet. Den gick ut på att vi ställde 1 X 2-frågor om festdeltagarna typ Vem är sötast runt munnen? 1 Maria X Emelie 2 Emma. Vem är snabbast i baren? Vem är den största djurälskaren? Sen när frågorna var ställda och svaren hade kommit in så berättade vi att det var dags att ta reda på de rätta svaren. Sen fick de tävla mot varandra, de tre i varje fråga. I Vem är sötast runt munnen skulle tjejerna äta vars en sockermunk så fort som möjligt utan att slicka sig runt munnen. Den som vann var det rätta svaret. I Vem som var snabbast i baren så gällde det att dricka upp en öl så fort som möjligt. I Vem är den största djurälskaren skulle de spotta gröna grodor (godiset alltså!) så långt som möjligt. Vi hade 8 frågor och leken blev uppskattad! Jag har aldrig varken lekt den innan eller hört talas om den. Även om man har lekt den innan så vet man ju ändå inte vem som kommer att vinna!

Jag och Maria
Jag och födelsedagsgrisen, Maria!

Vi stack hem vid 4-tiden...vi var några stycken som vägrade ge upp...;) Men det var verkligen hur trevligt som helst - mot slutet blev det allsång av några svenska klassiker; Allt som du känner, Rosen, När vi gräver guld i USA osv...

Idag har vi firat Emmas sambo Henrik eftersom han fyller år idag. Jag var dock helt sjuuuukt trött så jag stack hem efter lite mer än 2 timmar - då var jag så trött så jag mådde illa. Nu äter jag pizza som blev kvar sen i fredags när pappa, Emma, Filippa och Hannes var här. Det lär bli en tidig kväll...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, den leken ska jag definitivt komma ihåg.

2012-01-29 @ 19:18:18
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Grym lek! Den ska jag komma ihåg.



Skönt att humöret stabiliserats lite, bara att passa på och njuta =)



Kramkram!

2012-01-29 @ 19:48:29
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com
Postat av: Åsa

Vilken fin mage!! Kramar

2012-01-29 @ 22:37:37
Postat av: Junior

så fin både du & magen är vännen! Ser fram emot att ses snart!

Massa kramar

2012-02-01 @ 20:52:34
URL: http://www.triptoinspiration.blogspot.com
Postat av: julia

Åh du är så vacker Anna!:) ta åt dig för det är du verkligen!

2012-02-04 @ 22:03:41
Postat av: Anna

Aaaaaw, TACK!!! Så glad jag blir över de fina kommentarerna om mig och min mage! :)

2012-02-05 @ 02:38:59
URL: http://annasingelmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0