Maria 25 år!

Det blev en bra dag igår! :) Jag körde till farmor och farfar för att fira dem. Där fick vi, som vanligt, god mat! :) Sen körde jag tillbaka till Malmö för att fira Maria. Hon fyller 25 år idag så vi var ju tvungna att fira henne...lite... Hon ska ha större fest om 2 v. Vi hamnade på Wonk - en bögklubb här i Malmö där vi ALLTID har så jäkla roligt!!


Maria, jag och Åsa på Wonk med vars en drink.

Kvart över 4 körde jag hem - jag fick även med mig kebab hem! Det är perfekt oavsett om man är nykter eller onykter. ;)

Vi får väl se vad denna dagen bjuder på...jag funderar i alla fall på att göra scones...slurp! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oh, Wonk måste jag pröva någon gång... Me likey the gay guys!

2012-01-15 @ 23:27:42
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0