Min vikt

Jag vägde mig precis och har nu gått upp 6,7 kg...jag tycker, fortfarande, att det låter helt okej MEN däremot så gillade jag inte siffrorna på vågen. Jag vill inte bli idiotförklarad nu, tack, jag är fullt medveten om att jag går upp i vikt för att jag är gravid och har en bebis i magen!!! Jag har aldrigt haft några större problem med min vikt förr - jag har tur med generna! När jag har tyckt att jag har börjat gå upp lite för mycket någon gång så har jag bara tagit tag i det så att säga... Men jag blir lite förvånad över min reaktion. Jag trodde ALDRIG att jag skulle tycka att det är konsigt att jag går upp i vikt i samband med en graviditet men jag gillar inte det alls!! Vågen visade alltså 76.5 kg - det har där ALDRIG stått förr!!! Den lär ju visa mer...;) Jag är ju trots allt "bara" i v 22... Som sagt, idiotförklara mig inte - jag vet att jag är helt fel ute!! :(

Nu ska jag göra mig i ordning för besöket hos min BM.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

I know the feeling... Bara att bita ihop.



Kram!

2012-01-24 @ 08:20:23
Postat av: Lisa

Ja, det är nog bara att gilla läget, tyvärr!

2012-01-24 @ 12:12:35
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0