Mör efter allt gråtande

Fast jag numera är van vid att gråta i tid och otid så brukar jag inte gråta så länge åt gången... Men det blev trots allt gråt fram och tillbaka i ungefär en timme...tror jag att begravningen varade...och nu känns det!! Jag är utmattad och svullen i ögonen. Det kanske känns bättre om jag tar av linserna så jag får väl göra det. Men jag är helt färdig... Jag har lyckats få till scones i alla fall - jag orkade inte laga mat - så nu är de i ugnen. Jag äter Piggelin så det sprutar ur öronen - det är så himla gott med Piggelin!! :) Men jag kände att jag behövde något mer i magen än Piggelin... Vi fick smörgåstårta efter begravningen och det är ju så jäkla gott så där fick jag i mig ganska mycket. ;) Sen bjöds det även på Prinsesstårta...inte min favorit men jag tog en liten bit ändå och den var faktiskt god.

Nu ringer klockan - mina scones är klara!! Det lär bli en tidig kväll, känner jag...

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, det är ju vanligt att folk i sorg kan sova väldigt mycket. Jag har också känt mig helt slut sen vi kom hem. Det går åt mycket energi när man är ledsen...

2012-01-10 @ 22:12:56
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

=) Vilken diet =)



Tråkigt att du ska vara ledsen. Hoppas du får en bättre dag idag!



Kram!

2012-01-11 @ 09:17:20
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0