Nu är det dags för konferens!

Så har det då äntligen blivit dags för konferens!! Jag tycker att vi borde ha haft det redan i förra veckan men nu är det som det är. I alla fall ska jag hämta några av mina kollegor på Sturup 18.50 och lämna dem igen på torsdag fm någongång... Detta innebär att det kommer att vara tyst här i några dagar.

Ni blir kanske trötta på att läsa det om och om och om igen MEN Pölsan sparkar som en galning!! Så fort jag sätter mig ner så känner jag det. :) Jag märker dock inte av det när jag står eller går utan det är bara när jag sitter ner...

Mina sura uppstötningar fortsätter...jag har nu kommit på att det är sura uppstötningar och inte halsbränna jag har. Det är väl inget kul att ha oavsett vad man har i och för sig...:( Jag vet inte riktigt vad jag kan göra för att minska eller lindra det - tips på det kanske?

Nä, om jag skulle se till att packa lite...jag måste köra om ca 2 timmar.

Ha det så trevligt så länge - vi hörs snart igen! Jag hoppas att ni inte saknar mig alltför mycket under tiden!! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig konferens!

2012-01-16 @ 19:57:15
Postat av: vemvet

Klaaart vi kommer saaakna dig =) Ha det gött på konferensen!



Kram!

2012-01-16 @ 21:10:22
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com
Postat av: Sofie N

Det som hjälpte mig vid sura uppstötningar/halsbränna var att ha en extra kudde under huvudet så att man "kommer upp" lite! Jag kände mest av det när jag la mig ner på kvällarna och då var den där extra kudden bra. Nångång kände jag av det dagtid och då knaprade jag Rennie! Hoppas du slipper det snart! :)

2012-01-16 @ 23:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0