Pölsan sparkar på...

När jag kom hem så beställde jag 2 pizzor och tog mig med dem hem till Vivi och barnen - Andy var iväg med jobbet och kom inte hem förrän vi hade lagt barnen. Så vi hade en mysig kväll med mycket prat och skratt - as usual! :) Vivi och Andy fick mig i alla fall att inse att jag måste ta tag i det här med barnvagn...jag vet inte varför men det tycker jag inte alls verkar roligt...så jag får väl bege mig ut och titta på barnvagnar - det verkar vara en djungel!

Det har varit mycket att göra på jobbet - det är det alltid efter konferens men jag gillar det! Hellre det än att lite att göra för det blir jag superstressad av. Sen är det inte kul att ha föööör mycket att göra heller - lagom är bäst! ;)

Pölsan sparkar på som bara den - h*n är som mest aktiv på kvällarna. Idag när jag satt i bilen så kände jag att var lite, lite kissignödig. Helt plötsligt så tryckte/sparkade Pölsan rakt på urinblåsan (kändes det som i alla fall) och jag trodde ett tag att jag skulle kissa på mig!! Helt sjukt!! Det har jag inte varit med om innan. Det gjorde inte ont alltså utan det var mest lite obehagligt...

Nej, nu är det dags för sängen!!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: vemvet

MT har varit snäll och inte sparkat på min urinblåsa så mcyket. Men jag förstår att det kan leda till akutkris =)



Kram!

2012-02-01 @ 08:17:37
Postat av: Lisa

Jag kom precis på att det finns ett ord för både han och hon som är famtagit och jag tror att det används inom socialen. Vi pratade bara lite kort om det i skolan så jag kommer tyvärr inte ihåg ordet... Måste kolla upp det!

2012-02-02 @ 11:33:08
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Kan det vara "hen"?! Det ordet vägrar jag dock att använda!

2012-02-02 @ 16:25:18
URL: http://annasingelmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0