Quiz

Ikväll är det quiz på Fagans (en irländsk pub här i Malmö) med fina vänner. Först lite mat och sen quiz. Jag tänkte få städat här hemma först men det ska jag ju hinna - vi ska inte träffas förrän 19...det innebär i och för sig att jag måste äta innan - ska jag hålla mig ända till kl 19 så kommer jag att avlida av illamående! :S Men jag behöver ju inte vråläta innan...

Idag har jag inhandlat ingredienser så att jag kan göra scones imorgon!! Slurp! Så imorgon ska jag ha en lååångfrukost med allt vad det innebär. Ev så tänkte jag även sticka till IKEA imorgon och inhandla de två byråer jag ska ha som TV-bänk...men frågan är hur många människor som, liksom jag, tycker att det är en bra idé att köra till IKEA imorgon...vi får se hur det blir med det!

Nä, lite musik på hög nivå så jag kan dansa fram med dammsugaren...;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

Bästa sättet att dammsuga =)



Åker man tills när dom öppnar brukar det vara ok. Men se till att få med dig någon som kan hjälpa dig bära, dom är ganska stora och klumpiga dom där paketen!



Kramkram!

2012-01-05 @ 16:11:06
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Oh Fagans, I love it. Det stället skulle behöva vara dubbelt så stort bara!!

2012-01-05 @ 18:57:23
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Petra

Åh... när jag bodde i Malmö för typ 7-8 år sedan gick vi på Fagans på nästan varje torsdag. Nostalgi!



Själv var jag på IKEA ikväll, det var det inte så många andra som var!

2012-01-05 @ 19:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0