Skräckis-kväll

Det blev ingen träning i fredags så det fick bli av igår istället. Jag fick även städat lägenheten - det gör jag i och för sig en gång i veckan men jag har ingen speciell dag jag gör det på...det är inte så kul att städa en fredag men å andra sidan så är det jäkligt najs att ha nystädat inför helgen! Jag träffade upp Maria, Jonas och Patricia för en middag på Mongolian. Inget superställe, tycker jag, men maten är god! Sen gick vi upp till Jonas och Patricia (som bor typ ovanför restaurangen) och tittade på film. Den första skräckisen hette Kill list och var inte bra. Maria hade hört recensionen om filmen på TV4 men hur den killen kunde tycka att den filmen var så himla bra är en gåta!! Sen såg vi Hostel 3 - sådär. Det var mycket köttande i den filmen och det är helt sjukt hur avtrubbad man blir...:( Efter 2 skräckisar (som inte var skräckisar så som jag hade föreställt mig) så var det dags för en komedi. Jag kommer inte ihåg vad den filmen hette men jag somnade till den i alla fall...;) Efter det kollade vi lite på foto från deras nyårsfest, Halloween 2010 och lite andra foto - DET var roligt!! Många garv blev det...:) Jag var väl hemma här vid halv 2-tiden...

Idag blir det lugnt...kalas hos mina kusiner. De har fyllt år + att den äldsta har tagit examen. Men innan dess har jag inget bestämt under dagen...det var väldigt längesen, känns det som. Det var kanske inte så längesen men det känns som det...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tråkigt när man är inställd på att det ska vara läskigt och så är det inte det. Jag var och såg Saw i 3D en gång och det var så mycket överdrivit köttande att publiken skrattade emellanåt...

2012-01-21 @ 10:34:05
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0