Söndagsfika

Det blev fika på Olof Viktors. Det var det enda stället som hade öppet denna årstiden ute på Österlen men där är så mysigt så det blev bra! Jag fick även med mig Jenny C och två av hennes tre barn. Jenny C är min äldsta vän...hon är en månad yngre än vad jag är men hon är den vän som jag har känt allra längst. I alla fall så blev det både lunch och fika och sen var jag MÄTT!!!

Lunch
Lunch

Fika
Fika

Sen körde jag, Emma och Lisa till en väldigt trevlig inredningsbutik som inte låg så lång bort från caféet. Vi hade inte varit där innan någon av oss. Jag hittade en bok på rea som handlar om tips och idéer till möhippor...men jag tror och inbillar mig att den är bra till andra festligheter också! Jag föll för "Det riktiga horoskopet" där det står så här om Lejonet (som jag är); Du ser dig själv som en född ledare. Andra ser dig som en idiot. De flesta lejon är bråkmakare. Du är fåfäng och tål inte kritik. Din arrogans är direkt vedervärdig. Lejon är tjuvaktiga slynor och får ut mer av onani än sex. Jag gillade de två första raderna!! :) Efter det besöket så körde vi hem till Emma och slappade. Sen blev det middag och då kom även mamma och pappa och åt. Kladdkaka och glass till efterrätt. Det har varit en trevlig dag!! :)

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, det var en väldigt trevlig butik. Där kommer det helt klart bli fler besök!

2012-01-22 @ 23:21:13
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0