Spelkväll

Minsann! Jag har kommit iväg och tränat idag också - det innebär att det blev 2 pass denna veckan!! Det låter inte så avancerat men jag är jäkligt nöjd med mig själv!! :)

Igår var det ju spelkväll! Det var Jonas och Patricia som bjöd in. Jag stack dit vid 18-tiden för att bli bjuden på middag - jag älskar att bli bjuden på middag!! ;) Patricia hade gjort hemmagjord pasta så vi fick Pasta Carbonara:

Pasta Carbonara
Hemmagjord Pasta Carbonara à la Patricia! :)

Till att börja med så var det Jonas, Patricia, Nicklas och jag som åt och sen anlände ytterligare 5 personer. Jonas, Patricia och Nicklas hade köpt godis - jag bidrog med chips - och det var helt sjukt så mycket godis:

GOOOODIS!!
Goooooodiiiiis!!

Men de var inte ensamma om att ha köpt godis - vi kunde ha badat i godis om vi hade velat!! Sen spelades det spel! När jag begav mig hem lite över 1 så höll de andra fortfarande på. Men då mådde jag galet illa!! Jag tuggade frenetiskt tuggummi hela vägen hem för att undvika att behöva att stanna och spy. Även om vi åt hela kvällen så var det ju mest godis på slutet så jag tror att det var en kombination av att jag var trött OCH hungrig som framkallade illamåendet. Men jag älskar sådan här kvällar; god mat och trevligt sällskap med uppsluppen stämning! Det ska mycket till för att jag ska tacka nej till det!! :)

Idag är det julgransplundring hos mamma och pappa. Kl 15 ska vi vara där och äta hela högen. Jag har en väldigt bra helg, måste jag säga!! :) Pölsan gör sig påmind på ett härligt sätt, jag har fått lite ordning på förvaringen i mitt hem och jag har fått umgås med härliga vänner och min underbara familj! Jag är nöjd!! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag älskar pasta carbonara, helt klart en av mina favoriter!

2012-01-09 @ 00:36:52
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0