Tillbaka igen! :)

Nu har jag kommit hem från konferensen. Så nu sitter jag vid datorn och ska jobba lite men jag tar en liten bloggpaus...;) Som vanligt så var det hur trevligt som helst: jag satt tom och tänkte att jag inte vill vara mammaledig eftersom jag då missar konferenserna och mina supersöta kollegor!! Alla blev imponerade av min mage! ;) Jag kan berätta att den måste ha varit på tillväxt under konferensen för den är större idag än vad den var i måndags!! Även mina kollegor noterade detta...;) Tyvärr så var konferensstolarna KATASTROFDÅLIGA!!! Efter ca en kvart så hade jag ont i ryggen. Det var jag inte ensam om i och för sig...men kassa stolar, mjuk säng och en graviditet på det - min rygg är helt paj nu! Så idag måste jag iväg och träna!!! Ikväll har jag dels tvättid och senare är det dags för quiz på Fagans men jag får försöka komma iväg innan dess.

Pölsan har sparkat väldigt mycket!! :) När jag köpte mina mammajeans så köpte jag dem en aaaaning för stora så jag kan ha att växa i. Det gör att jag har bälte i som sitter precis under magen - precis där Pölsan ligger för tillfället... När jag står upp så är det ingen fara men när jag har suttit ner så har jag fått knäppa upp bältet. Det har nog blivit lite trångt därinne när bältet har tryckt så det har sparkats något enormt!! Men det slutade när jag knäppte upp...stackars Pölsan!! ;) 

Nä, nu måste jag jobba lite så jag får något gjort innan lunch. Då blir det date med David! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Gött att du hade skoj på konferensen! Känner igen det där med missnöjd bebis när man har byxor som sitter åt, kan man ju förvisso förstå =) Magbild önskas snarast!!



Kommer ner till Lund igen snart! Hur ser 7/2 ut för dig?

2012-01-19 @ 11:09:48
Postat av: Lisa

Ja, stackars Pölsan men det verkar iaf som att hon/han kan försvara sig bra ;)

2012-01-19 @ 12:12:58
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Den 7/2 är nu inbokad för en date med dig!! :)Vi hörs ang detaljerna senare!!

2012-01-19 @ 13:28:08
URL: http://annasingelmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0