Tråkig träning

Alltså idag kom jag iväg och tränade senare än vad jag brukar - katastrof!!! :( Alla maskinerna var upptagna när jag kom in!! Så jag fick cykla lite för att värma upp och det tycker jag är supertråkigt så det blev inte många minuter och sen blev det till att trängas med de andra när det var dags för styrketräningen. Nej, det var ingen bra träning idag. Jag får ta igen det på onsdag när det är dags för Team eLIEt att träna igen.

Jag hade köpt godis till i fredags men det kom aldrig fram så det sitter jag och trycker i mig nu. Hade det inte varit för att jag är gravid så hade jag skyllt på att jag skulle ha mens! ;) PMS de luxe och sockersug - allt tyder på mens! Men jag väljer att skylla på graviditeten...;) Både David och Nicklas tycker, helt oberoende av varandra, att man inte kan skylla saker på sin graviditet  - men vad fasiken vet de?! De har ju aldrig ens haft mens så de har ingen aning om vad hormoner kan göra med psyket!! Karlar...;) Jag pratade med min chef idag och berättade lite snabbt om mitt humör de senaste dagarna. Han svarade med att skratta och säga: ring till dina kollegor och kompisar och skäll på dem men vad du än gör så skäll inte på dina kunder!! Jag svarade med att jag inte kunde lova något...:)

Nej, ett litet bad på detta kanske - inte för att jag är direkt svettig efter träningen...

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, jag tycker nog inte att killar ska uttala sig om hormoner och graviditeter...

2012-01-30 @ 19:40:39
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Haha, min hantverkare frågade mig lite försynt idag om jag var mycket arg? Hans sambo är ju också gravid och var tydligen helt bindgalen emellanåt =)



Kram!

2012-01-30 @ 21:33:43
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0