Träning en lördag?!

Jodå, jag har kommit iväg 2 gånger denna vecka också för att träna! Jag tänkte träna igår men jag hade varken tid eller lust så det blev inget. Egentligen gillar inte jag att träna på helgen - jag är för slapp i musklerna känns det som. Nu är det säkert någon som tänker att det ju just då man ska träna. Men jag föredrar att träna när jag har varit iväg och typ jobbat så att musklerna redan är i gång. Det är tyngre att träna på helger och morgnar för min del... Men, men nu blev det idag - trots att det är lördag! ;) För första gången i mitt liv så tränar jag för att må bra!!!! :) Förr har jag tränat för att bli smalare eller fastare i hullet men inte nu längre! Det tog bara 36 år att komma på det! ;) Det bästa är att jag ju redan märker skillnad - jag vaknar inte längre på nätterna av att jag har ont i ryggen. Jag vaknar alltid till - kroppen har väl vant sig vid det nu... - men jag känner inte alls av ryggen. :) Nästa vecka sätter träningen igång med Lie igen - tyvärr kan inte jag vara med första gången eftersom jag är på konferens då. :( Men den som väntar på något gott...väntar alltid för länge! ;)

Nu tänkte jag lägga mig i ett bad och sen göra mig i ordning. Kl 17 är det födelsedagskalas hos farmor och farfar och sen kör jag in till Malmö igen för att även fira Maria! Hon fyller 25 år imorgon - tjohoo!!! Hon ska ha fest om två veckor så det blir inget superavancerat ikväll men det måste ju ändå firas! Naturligtvis!

Lägenheten är städad och alla bebislakan är strykta och undanplockade. De ligger numera i en av lådorna i en av mina nya byråer - jag är så jäkla nöjd!! Solen skiner, jag är nytränad och mätt - vilken härlig lördag det är!!! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Haha, låter som en bra dag! =)

2012-01-14 @ 19:50:27
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com
Postat av: Lisa

Har du införskaffat några bebiskläder också till byrån... eller till bebisen alltså!

2012-01-15 @ 23:26:29
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0